Aukro.ro

marți, 4 august 2009

... limba romana

Ori am imbatranit eu, ori am stat prea mult plecat sa ud buretele, ori s-a tampit lumea.
Daca cineva intelege ceva din textul asta in afara de nume de homosexuali(n.o.) care fac haine ...

"c l tot pasa p cne IuBeSc,q cne vorbsc,d c imi sp qm s traiesc?? E tb MEA qm m imbrac shi doar a MEA knd m dezbrac…q cne,qm,und shi kt!!"

“Sunt ManeChin FotomoDel si am Bani in PorTofel Nu se Pune 1 Q mine K am Talent si im sTa Bine Si Am arfe in stil VerSace La baietzi aja le place..Ma comport k o ReGina..Ce sa FaK Nu`s Yo De Vina..De Vrei Sa Te Pui Q Mn Zik Sa Te GanDesti Mai Bin3.. va pup in stil Armani Sa inebunesk totzi fanii..Si in Stil D&G sa ZapaCesk Toata Tara..SunT Printzesa Mare Arfista Si Ma Imbrak Dupa Revista..Ka io Sunt Prima Pe liSta..SunT o Baby UniKata si De Fete InvidiaTa !!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu